Aplikace se vyvíjí, funkce přibývají a my přinášíme nový vzhled přehledu rezervací, který vám umožní jednoduše filtrovat podle data, typu rezervace nebo události.
V seznamu nově naleznete informace o stavu odeslání emailové nebo telefonické připomínky klientovi, jakou připomínku zvolil nebo jestli napsal komentář.
Novým vzhledem nekončíme a přinášíme možnost zadání adresy vaší provozovny, pro kterou automaticky vygenerujeme mapu, kterou vložíme do rezervačního emailu.
Mapa po kliku klienta přesměruje na vaše GPS souřadnice, nebo na vámi zvolený odkaz. Kdy se má a kdy se nemá přidat informace do rezervačního e-mailu si nastavíme v detailu události.
Dalším vylepšením je přiložená elektronická pozvánka, která nezabírá prostor ve vaší schránce a nabízí inteligentním e-mailovým klientům jako np.: Gmail nebo Apple Mail možnost nabídnout vám automatické vložení do vašeho kalendáře.
Nastavení si můžete si změnit zde. O tom, jak to vypadá a funguje si můžete přečíst níže.
E-pozvánka je malý textový soubor, který se do e-mailu vloží jako příloha.
Tento soubor obsahuje informace o organizátorovi, kontaktní údaje, názvu události, začátku a ukončení události.
Díky tomu vám e-mailový klient umožní vložit si událost do vašeho kalendáře jedním klikem.
A jak se to vše zobrazí? Klikatelná mapa s adresou se vloží na konec e-mailu, a pod ní můžete vložit informace k lokalitě.
Text nad tím, je editovatelný v modulu šablon.
Mapa s adresou ale váš systém globálně neovlivní, v detailu události si můžete jednoduše zakliknout, jestli chcete pro rezervace mapu posílat pro případ, kdy by se jednalo o focení na jiným místě.
Navíc můžete využít male vychytávky nad tím, zde můžete dopsat dodatečné informace, které se zobrazí klientovi nad rezervačním kalendářem.